Buongiorno, ogni volta che scarico un componente attivo in particolare,
nel momento in cui vado a configurarlo mi da questo errore:
" SketchUp has encountered an error. Check that you are signed in to SketchUp and that you have internet connectivity.
Please send this error report to the SketchUp team by clicking the "Send Error Report" button below. The report will help us identify problems and fix crashes in future versions of SketchUp.
All information will be treated confidentially and will be used only to improve this product.
Please describe what you were doing before the crash (optional):
If you provide an email address, we may contact you with additional information about this error. Your email address will not be sold or used for marketing purposes.
Error Details (will already be included in submitted report):
Could not connect to engine.
send Error report
Exception connecting to engine.
Connection to socket failed with exception message: 4"
vi è mai capitato? se si come avete risolto?
grazie in anticipo
Francesca
Ciao Francesca,
no non mi è mai capitato questo errore, ma a dire il vero non uso molto i live components... a quanto pare è un bug o qualcosa del genere, non so dirti se ci sia una soluzione, il messaggio dice di verificare il login e la connessione, prova a fare log out e di nuovo login che a volte in altre situazioni serve a risolvere i problemi, magari anche in questo caso potrebbe risolvere.
Ciao ciao